Domme Logistiek Kruidvat

Domme Logistiek Kruidvat

Sinds ik een klantenkaart heb van het Kruidvat (handig bij aanbiedingen alleen voor vaste klanten) krijg ik ook wekelijks een email met aanbiedingen. Vorige week kwamen de goedkope NS dagkaarten weer voorbij. Meestal kom ik daar pas veel te laat achter en betaal ik het volle pond als ik ergens naar toe wil. Heb meteen via mijn computer 2 kaarten besteld (en betaald) voor de aanstaande zomerperiode.

Afgelopen zaterdag, 16 mei, kreeg ik een mail dat ik ze af kon halen bij het door mij aangekruiste filiaal in Loosduinen. Ik op de fiets naar het afhaalpunt in die winkel.
Men kon echter niets vinden. “Komt u dinsdag maar terug want eerder komt er toch geen post binnen.”
Vandaag, dinsdag, weer naar de winkel. Inmiddels had ik al weer een mailtje gehad van het Kruidvat dat ik mijn bestelling nog niet afgehaald had. Het werd weer zoeken, zoeken tussen grote dozen en enveloppen. Extra kassa open want de rij achter mij groeide gestaag.
Het zijn maar 2 treinkaartjes, die zullen ze toch niet in een grote doos verpakken? probeerde ik op mijn manier nog een helpende hand te bieden. Je weet het maar nooit zei de vriendelijke jongen achter de kassa. Maar goed, de treinkaartjes waren er nog steeds niet. “Ik roep even de manager er bij”.
Manager: “Ik ga even overleggen wat we kunnen doen”, zij liep weg en kwam na vijf minuten weer terug. “Geef meneer maar 2 kaartjes uit onze eigen voorraad” zei zij tegen de jongen die zo ijverig gezocht had tussen alle overige bestellingen.
Bleken ze daar gewoon een dikke envelop vol met treinkaartjes te hebben liggen. Ik kreeg er twee overhandigd maar het was daarna nog een heel gedoe met de kassa want die snapte ook niet dat ik 2 kaartjes mee kreeg zonder te betalen (had ik via ideal al gedaan).
Thuis gekomen lag er een mailtje in mijn mailbox met de mededeling dat mijn bestelling was afgehaald.
Ik weet niet of het Kruidvat binnenkort nog een efficiëncyslag in de planning heeft? Deze bestelprocedure is zeker voor vereenvoudiging vatbaar.

Auteur: pieter musterd

Gepassioneerd fotograaf van alles wat los en vast zit. Ik probeer niet de werkelijkheid (wat dat dan ook is) te reproduceren maar mijn visie op de werkelijkheid. Brede culturele belangstelling en sinds kort ook Blogger voor Haagspraak.

1 thought on “Domme Logistiek Kruidvat”

  1. Ik was er al bang voor, heb eerder ook zo’n ervaring gehad en daarom ben ik nu meteen maar even naar de winkel gegaan om ze te kopen…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s